darling ill still catch a grenade for you

Hejsan solstrålar nu är jag hemma. Vill först och främst bara berätta hur jävla mycket jag hatar vår skola. Som jag sa hade jag bara en lektion idag, EN! Så jag åker till skolan för att ha EN lektion. Men tror ni läraren kommer? Nejnej! Så jag har vart i skolan helt i onöda. Men fick faktiskt en sak gjord så de va väl bra.
Efter skolan följde vi med Max till en tattuerar salong och efter det drog jag hem till Ramin och va lite med han. Fick med mig ett gammalt CV av honom som jag tänkt skriva ikväll, blir bra att ha någonting att gå på. Hoppas jag hittar jobb snart oxå haha! Nej men nu ska jag göra någonting, kolla om de finns nå bra på tv?
skål så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0