dimmiga dar, de var bra dar

Hejsan, nu är jag hemma efter skolan o de där efter. Känns så himla skönt att det inte är skola i morgon för just nu behöver jag komma iväg där ifrån o tänka ut lite saker. JAJA nog om det. Idag hade jag egentligen bara två lektioner, men ja gick på en tredje med den andra klassen för att jag skulle vänta på Ramin som slutade senare.
Efter skolan va ja lite fort med Ramin, hämtade sen min bror (tack som fan att du bor nära mig hjärtat haha) och sen har jag ringt min praktik och ordnat med det.
Nu vet jag nte vad jag ska göra, jag har ingen energi för att städa men jag måste faktiskt. Byt lakan och så efter man vart sjuk, ligger alltid o svettas hysteriskt mycket när jag har feber. BARA SÅ ATT ALLA VET!! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0