funderar på att sova redan nu`?

Kom nyss ut ur duschen och känner mig hyfsat fräsch nu! Funderar på om ja ska torka och platta håret fort och sen gå och sova, för helt ärligt så är jag ändå inte särskilt glad idag och kanske blir lite mer på topp om jag sover? Jag vet egentligen inte varför jag är som jag är atm. Jag har allt jag vill ha, och egentligen är jag lycklig. Men typiskt mig att inte vara nöjd, men de är väl så när man fortfarande är så pass omogen kanske, att man inte upskattar de bra och fukoserar på de negativa.
skit samma fan, emo! nu ska jag torka håret och sådärrrrrrrr, hoppas ni får en bra kväll!! :D
hihi en liten becca, bara 12 år!

Kommentarer
Postat av: missbill

hihi tack detsamma:)

2011-02-08 @ 16:25:32
URL: http://missbill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0