God morgon mitt härsskap

Nu är jag på väg till järvsö, och nu vet jag vad alla tänker. OFTA HON BLOGGAR PÅ BUSSEN DIT HON LÄR JU TJOCKA SIG MED ALLT GOTT HON KÖPT. och det är helt riktigt. Klockan egentligen när jag skriver det här är 01.03. Jag kan inte sova. Jag är hungrig. Det är inte bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan inte somna om jag är hungrig, jag gilllar ju inte det.
JAJAJAJAJAJJAAJAJA Nu får ni guzzar och katter ha en riktigt bra onsdag, så hör jag av mej när jag kommer hem. Om jag är i en del vill säga. Ska dessutom inte ha hjälm i morgon heller eftersom att jag ska a min super duper fula mössa som jag typ ÄLSKAR ska fan börja använda den till skolan..........
nä men vilket jäkla super inlägg ni fick, fan vad jag är snäll. Känns som om jag skulle kunna skriva massa mer onödigt. Typ om Tossi eller om hur hungrig jag är, eller hur mycket jag vill bort från sverige, eller ur mycket jag vill börja jobba som frisör och hur mycket jag vill ha en vovve.. ELLER HUR MYCKET JAG SAKNAR MIN VOVVE!! Känns som om de va fööör länge sen ja skrev om henne. Kom faktiskt på mig själv för någon dag sen när ja skulle sova att ja inte hade tänkt på henne en endaste gång på hela dagen. AJ de gjorde ont.
Min solstråle.
Min björn!
vår muluskhund
pappas tjej

Kommentarer
Postat av: Zami

Ha en bra dag! :)

2011-02-09 @ 12:22:49
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Kung Evve

Så söt vovve :)

2011-02-11 @ 17:44:00
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0