hemma från simningen

Det var väl helt okej, men de är tråkigt och jag orkar inte med någonting. Denna dag har bara gett mig ångest och jag har egentligen inte lust med någonting. Men de kankse stämmer, jag kanske är skit lat som bara latar mig. När fan blev jag sån? Nä blä för den här dagen, blä för den här veckan, blä för det här. Usch, jag vet nte.
Jag vill komma bort från sthlm ett tag, typ ensam utan telefon och internet och bara koppla av (koppla av hajjar ni höhö). Bara få ta hand om mig själv och tänka igen vad det är jag håller på med. Och vad det är jag strävar efter. Hur jag har tänkt när jag fortfarande inte har skrivit något CV och inte letat något nytt jobb. Jag är stressad men gör ingenting åt de. Får ist svårt för att sova och går runt och har lite små ont i huvudet hela tiden ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0