hemma till slut

FAAAAAAAAAAN vad jag hatar att gå upp tidigt, det är fan de värsta som finns. Och en sak som gjorde mig irriterad var att när jag skulle åka tåget som går kvart i sex til skolan för att hinna till sex, då är det typ skit många som är på väg till jobbet och är skit fixade och fräscha! Skit arg var jag.
Ska berätta mer om skid resan en annan gång idag orkar jag inte. Kan säga att jag ramlade en gång och höll på att döda mina vänner. Sen fick jag mat i magen då var de dags att åka igen hihi
bild låna av mickis

Kommentarer
Postat av: Mickis

du va storlackarN på oss ;)ladda inför nästa år, right Beccman? ;) hahahahaha!

2011-02-09 @ 21:34:55
URL: http://nattstad.se/MichaelaTsiouras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0