ingen blogg lust

Jag har ingen blogg lust längre, fan de har blivit skit tråkigt. Förut var de ju kul för att ja samla på massa minnen men nu vet jag inte. Känns som om jag inte skriver nå kul längre, då blir de ju inte kul o läsa de sen? Nån som förstår vart jag vill komma haha?
Ikväll kom i alla fall Ramin, gjorde lite mat till honom och sen snackade vi lite om saker och ting och sen vart de sopranos haha! Som vanligt. Alltid kul att han kommer, mindre kul när han går.
Ska snart sova. I morgon ska jag till min mammas jobb i alla fall. Tydligen ska de komma någon som säljer smycken och väskor så mamma sa att ja skulle komma och kolla om jag hittar nått. Kul och se hur mamma har de på jobbet. Efter det i alla fall ska jag till skolan. Vi ska ha kunder idag, och jag orkar inte med alla gnäll kärringar som kommer så ja ska fråga om jag inte får ta upp Ramin för hans hår atm......... JAJAAAAAAAAa
Nej men fan, sova ska jag göra nu. Skönt.
hahahahhaa skulle visa mina svart målade naglar, så märkte jag en sak. Mina fingrar är fan skit långa HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0