jag är super kissnödig

Hejsan, nu är jag hemma igen. Drog iväg til solna centrum för att träffa Ramin, Okan och Sara. Sen drog jag hem till Ramin och hade myskväll med film. Vi har ju inge liv fan de är de enda vi gör haha:D Men vi såg i alla fall Due date om den heter de. Vissa bra scener men inte speciellt bra egentligen.
Nu sitter jag i mitt rum och funderar på vad jag ska ha på mig på onsdag när vi åker till Järvsö för att åka skidor. Det jag behöver är ju sånna där skidglasögon som e så sexigt! Hoppas hoppas hoppas att det är soligt och lite varmt när vi åker, förra året var de kallt och det snöa lixom då är det ju inte speciellt kuligt.
jag med mina hattiga vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0