jag vill inte påstå att jag är fullt normal.

Hejsan. Sent det blev med uppdateringen. Jag har ju såååååååååååååå himla många läsare som är besviken på mej nu -.-
Nej men idag i alla fall var jag ju hos mamma. Hittade en väska, en kuvertväska och ett armband! Skit fint, och de känns skit skönt med ny väska, de behövdes vill jag lova ;) Sen efter de drog vi och käka lunch. Sen börja mamma jobbet så ja drog till skolan. Hade en kund först som blev jätte nöjd, så kom Ramin upp för att fixa sitt hår. Thank lord, han tänkte ju spara långt........ Var kvar i skolan till kvart i sex -,- och sen drog ja o ramin hem till mig. Åt lite mat och myste! Min lilla Tooooooooooooooossssssssi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0