känner mig bra

Idag har jag bara gjort bra saker och varit en bra med människa hahaha! Gått i skolan och faktiskt pluggat, kom hem och tog lite lugn tid för mig själv, sen så hämtade jag min bror och har lekt med honom, fick honom att äta skit mycket middag. Umgåtts med min familj, städat mitt rum och fixat inför i morgon!
I morgon ska jag gå upp klockan kvart i fem, för klockan kvart i sex ska vi vara i skolan. Vilka gissar på att jag kommer komma sent och säkert inte få sitta med mina goa vänner? Hahaha, skulle ju inte förvåna mig, menmen. Daniella har lovat mig att hon ska ringa kvart i fem o garantera att jag är vaken så de kanske kanske kanske går :p
snygga vänner <333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0