love and other drugs

Förlåt vad dåligt det har blivit med uppdatering menmen här kommer det.
Igår klippte och färgade jag Jasmins hår och de va snyggt som vanligt såklart. Efter det kom Ramin så gjorde vi oss i ornding lite och han fixa håret ochjag hjälpte till lite. På kvällen var vi ensamma eftersom att dom andra va på landet så vi drog hit lite människor och tog det lungt bara.
Idag har jag och Ramin bara tagit det lite lungt, den jäveln väckte mig dock innan tolv men de var väl lungt. Har nyss vart i vällingby med Maja och såg Love and other drugs, SKIIIIIT DÅLIG! Jag trodde jag skulle dö, och sen skrattar jag som vanligt när det är som mest sorgligt!
I alla fall nu ska jag ta det lite lungt, har inte gjort det i veckan av någon anledning. Så det ska bli skönt faktiskt, some time for my self. Min coola pojkvän spelar spel -.- hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0