Nattblogg

Jag har pratat om svakor i min blogg förut, och i fredags svaka de till rejält. Men nu räcker de. Har haft två super mysiga dagar, och jag har kommit på det. Jag har ingen anledning till att bry mig. Det är Lite mer än ett år kvar i skolan bara och sen slipper jag vara där och kan börja göra saker. Snart kommer de lite värme vilket blir bra så jag får lite energi. Efter de kommer sommaren och de kommer bli så underbart! Kommer bli hur bra som helst.
I morgon ska jag göra någonting jag måste bli bättre på, laga mat. Jag kan nämligen nt, för när jag gör mat till mig själv blir det att värma på nått bara. Eller omelette. Så de är vad jag kan göra. Måste ju lära mig nån gång, och då kan de lika gärna va lite i morgon! Sen ska ja fixa mitt äckliga rum :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0