nu orkar nt jag mera

Ja är faktiskt jätte trött. Jag somna nån gång efter fyra och vakna kvart över sju, så jaaaaa jag är skit trött och ska faktiskt gosa ner mig i sängen och kolla på ett till avsnitt av sopranos. Behöver inte vara i skolan i morgon förrän halv tio så det ska bli skönt att sova lite. Då har vi i alla fall svenska och då ska vi äntligen få redovisa vårt äckliga arbete om "riddarromanen". Ska bli skönt att ha det gjort. Sen ska vi även ha nått litet prov i handel och service men de går nog bra.
nu när jag har gjort slingor och så i håret har de blivit lite risigt så ska ta det lite lungt med att platta det. Har en del produkter som tynger ner lockarna så de inte blir så stort oxå!
God natt nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0