praktik i morgon

Nu ska jag sova. Hann faktiskt träna min pilates idag och körde rumpa och ben, och de var första gången sen i sommras jag gjorde den. Och fy satan i helvetet vad jobbigt det är. Jag är alltså så otränad i rumpan att det är en övning jag nt ens klarar av. Mådde skit dåligt av den tanken, men nu är det bara att köra. Vi sa det på min hälsakontroll att jag måste träna lite för att kunna sova mer och nt vara vaken så länge på natten..
I morgon ska jag i alla fall till praktiken, det känns lite halvt segt. Tycker ju att man lär sig, absolut. MEN det är väldigt långtråkigt att stå och kolla på när dom jobbar, svara i telefon nån gång ibland och så. Men det är en super bra praktik plats och jag trivs jätte bra!
Salong Silversax

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 och 2

Postat av: Anonym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0