så himla skönt att vara ledig

Jag njuter av att vara ledig. Gå runt i myskläder och kolla lite tv. Diskat, städar rummet, lyssnar på lite musik och bara är. Fyfan, jag skulle va as bra hemmafru tror jag. Förutom att jag är lat, så ja skulle nt städa eller laga mat. Men allt annat skulle jag göra, shoppa och ta de lungt haha!!
Nej men mitt rum är fan en katastrof på riktigt och de är fan pinsamt. Men som sagt, jag är lat. Jag hatar när de är stökigt över allt annars, förutom i mitt rum?! De är lite konstigt.. Men så är det i alla fall... Så nu ska jag fortsätta lite med mitt rum, men de är lite svårt jag behöver mer galgar. Ska kolla om ja kan sno några hos mamma haha!!
hahahahahah katastrof hår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0