söndags mys hos pappa

Håller på att göra mig iordning för jag ska till min pappa snart. Har blivit som en söndags tradition haha! Men det är mysigt, vi äter gott, kollar solsidan och sedan drar jag hem igen. Konstigt egentligen med tanke på att de tar tre minuter att gå från pappa till min skola, men ja tkr om att kunna vad jag vill ha på mig på morgonen och kunna ha dom vanliga morgon rutinerna haha!
Funderar på om man kanske ska följa med dom nästa gång dom drar till landet, fan det var riktigt länge sen man var där så saknar det massor. Dock är det inte så jätte mycket man kan göra där när det är vinter, men de är vackert om man kan vara inne o baka och snacka skit, ta promenader i snön och kolla på djurspår hahhaa! Det är faktiskt mysigt även om många kanske tycker att det låter tråkigt
det är skönt faktiskt att komma iväg två dagar ibland, för att komma iväg från all stress i storstaden och bara ta de lite lungt.
jag och tess på en del av vår tomt
ena huset (finns två till) och soffor som skulle slängas. och fin fina Tess
iband så fiskar vi på sommaren såklart. Och alltid är det nån som får fisk. Vi har fått ganska mkt!! :D
pappa och tess i köket!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Vad mysigt! :)

2011-02-13 @ 19:11:11
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0