åh nej nu ska jag jobba

Fick sova i två timmar, det var faktiskt riktigt skönt måste jag säga och efter min natt igår var jag riktigt jävla fett värd det. Men nu ska jag iväg till jobbet och det tar emot som fan men förhoppningsvis kommer jag att hitta nått nytt snart, och då ska jag göra någonting som inte är påfrestande på psyket med tanke på hur många utskälningar man får varje gång man jobbar. Folk som bara lägger på, folk som kallar en hora idiot och fitta och massa mer. Det är fan kul i början, men sen blir det bara jobbigt. Som att jag verkligen vill ringa och störa människor när dom umgås. Det vill jag inte, men vafan de är ett jobb och jag får pengar på det. Jag vet att jag ringer sent på vardagar men de e enda gången vi som går i skolan kan jobba. Sånt fattar inte andra människor.
Nej men fan detta känns sjkt bra, jag är super taggad. Ska sälja som fan eftersom att de blir ny resa i sommar med kompisar och tossi.
Yalla jag måste göra mig i ordning ja har bara morgonrock på mej och mitt hår e blött och ja måste gå om 20 minuter.
på mitt gamla jobb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0