arbetslös

Jag gillar att vara "säljer" även om jag inte riktigt kan kalla mej det enligt mej. Men jag tycker om det för att man får prata mycket med människor och det är inte speciellt lite och göra. Du får ett samtal efter 30 sekunder och då är de dags att dra samma manus igen. Men sen tycker jag att det är viktigt vad man säljer, det är viktigt att tro på det man säljer. Gör man inte det så är det svårt att vara en bra säljare. Så där är en av anledningarna. Sen var det ca tre st som jag kände där som jag snackade med på rasterna, resten var inte folk som jag umgås med.
Jag kommer alltid tycka att det är roligt att sälja, de kommer jag göra även som frisör så jag kan ta med mej de här som en liten erfarenhet, men tycker att jag inte fick tillbaka lika mycket som jag gav till det där jobbet. Det var den största anledningen. Men jag ska fortfarande jobba på söndag som det stod.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0