behöver nått som jag inte vet vad de är

Har tagit alvedon nu så känner mig bättre nu. Börjar bli less på att vara hemma, skulle ja vart frisk skulle ja nått vart ute och gott för att jag är irriterad, men då kommer jag inte bli bättre så det är ingen ide. Jag är trött och jag behöver någonting men jag vet inte vad det är. Någon som förstår mig, eller någon som bara kan prata med mej. Någon som verkligen känner mig. Det var ett tag sen jag hade ett sånt samtal.
I helgen ska jag träffa my girls! Det ska bli så jävla roligt att ses alla igen. som förut Jag, Bella, Melike och Nathalie. Det var typ ett år sen alla sågs så det ska bli jätte roligt, och de spelar ingen roll vad vi gör för vi har alltid så himla roligt och skrattar tills vi ligger på marken och kissar på oss.
jag o mina tjejer på balen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

2011-01-31 @ 21:55:13
URL: http://vickanjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0