God morgon fan!

Nu är jag vaken haha, men jag skulle nog kunna sova i nån timme till. Ramin stackarn gick till jobbet på morgonen och fan va enkelt jag somna om. Tror aldrig ja somnat om så fort. Men de va skönt har skit svårt för att sova på kvällarna så jag var faktiskt värd denna sovmorgon tycker jag hihi.
Jag är verkligen skit hungrig, åt typ ingenting igår. Lunch i skolan, en macka när jag kom hem och en macka till middag. Menmen, så nu ska ja upp o göra någonting riktigt gott. Kanske en omelett eller ägg röra, eller kanske koka ägg och ha på mackan, jag gillar det massor med kaviar på...
en billd från mig när jag gick i nian, saknar min snelugg lite :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0