hemma fru haha

Kom nyss upp från tvättstugan och håller på att städa i rummet medans täcket ligger o luftar på balkongen. Skulle verkligen inte vilja ha en städerska, att dom ska tvätta mina skita kläder och sånt. Låter ju skit skumt. Jag vill ju inte ens att mamma ska tvätta mina smutskläder. Menmen, de kanske är skönt.
Sitter fortfarande i softkläder, känner mig riktigt död idag. Får sånna dagar när jag kommer hem från thailand, men de brukar alltid bli bättre efter några dagar eller en vecka.. Ska visa lite bilder, dom e fucked up haha! Kul hade vi det fan!
Nej men rummet ropar på mej nu, dags att plocka bort allt från mitt skrivbord som jag vill ha bort här ifrån. Menmen, hej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0