jag älskar albas blogg

för där hittar man så bra saker. som en årsresume, fast de kan ja typ inte stava till :S
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
ja

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
nej jag är dålig på sånt

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
lyckligtvis inte

5.Vilka länder besökte du?
Thailand och ukraina som jag mellan landa i, fint land de där ukraina....

6. Är det något du saknar från år 2010 som du vill ha år 2011? 
Än så länge kan jag inte komma på nått. Jag vill att allt stannar fast med en ny start. Om man förstår

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
8 december när jag åkte till thailand till slut och 10 december när jag och tossi vart tillsammans.

8. Vad var din största framgång 2010?
hm, jag har fan ingen aning.

9. Största misstaget? 
Dom är väldigt många och inget jag kan säga här.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Hela mitt år började med att jag hade lunginflammtion, annars har de vart ganska lungt.

11. Bästa köpet? 
Alla kläder?

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Min största kärlek på den här jorden, mat <3

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
mihihi aa

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? 
il be allright - Darin Bend over rdx oj de e jätte många pallar inte

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Jag vet inte riktigt, men i slutet var jag gladare i alla fall

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
tänkt på mej själv och inte alla andra

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ägnat mina tankar till människor som inte är värd det

18. Hur tillbringar du julen? 
2010 blev det ju på stranden.

19. Blev du kär i år? 
Ja <3.

20. Favoritprogram på TV?
greys anatomy, scrubs, how i met your mother, desperata hemma fruar osv

21. Bästa boken du läste i år? 
snabba cash

22. Största musikaliska upptäckten? 
ja du... hmmm

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Först åt jag middag hemma med lite släkt och sen drog jag ut med kompisar inget speciellt

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Absolut men de är så lätt att vara efter klok

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Det finns ju alltid mobiler och så men annars så fick ja de jag ville.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Jag har ingen speciell stil, har på mej de ja tkr om

27. Vad fick dig att må bra? 
hihi skriver jag det kommer jag bli mobbad....

28. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Typ cristiano ronaldo, johhny depp fast som jack sparrow david beckham han snygga i greys anatomy och sådär hehe.

29. Vem saknade du? 
Jag saknade min solstråle Tess och min underbara vän Vittorio.

30. De bästa nya människorna du träffade? 
TOSSI!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0