jag har kompisar, jag orkar bara inte med dom

det finns ju så mkt roligare saker att göra. som listor!
Hur har året 2010 varit för dig?Jag vet inte riktigt, men de va helt okej. Kunde ju vart bättre? haha
Bättre än förra året? – 2009? NEJ!
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Hm, ganska svårt. men thailand`?
Har du flyttat under år 2010? – nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja det är klart
I så fall vilken? – säger som innan ill be alright - darin hihihihihihiihihihhi
Har du kysst en främling? – Jag tror fan inte det... nej de har jag inte!!
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? – Hahha knas, jag vet inte vad jag ska säga eftersom att de va knas i början men sen undersommaren hahaha de ska vi ju inte ens prata om XD men mot vintern vart den ju najs! :D
Har du varit kär? - Japp
Har du sagt jag älskar dig till någon? – ja men inte till nån ja vart kär i
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – ja
Har du haft ett hemligt förhållande? -  nä
SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – nej då alla e såååååå glada..
Har någon i din släkt avlidit? – nej, tack Gud!
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – haha nej
Varit i slagsmål? – nej
Har du gjort någonting du ångrar? -Man säger ju att man nt ska ångra saker som man gjort, men de e ba bullshit, självklart ångrar jag någonting.
I så fall vad? – Att jag har lagt min tid på människor som inte ens bryr sig
Har du skämt ut dig? – vet ni vad dom kallar mig i norrland. hon som gör bort sig hela tiden.
Har du ljugit för en vän? – vita lögner kan vara bra ;)
Har du varit ute en hel natt? – Ja
Har du blivit tagen av polisen? – Nej jag sköter mig :)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja hihi e musi den
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - japp
SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – St Eriks gymnasium.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Ja alla är ganska elaka helt ärligt.
Hatar du någon på din skola? - Hata känns ju lite hårt, men jag ogillar ganska många :D
Har du gjort något framsteg? – Absolut
Haft alla rätt på ett prov? – nej jag e sämst ju

Nu ska jag dra, som sagt jag har kompisar.. det är sant..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0