Livet som blivande frisör

Jag älskar att gå frisör linjen och det har jag sagt förut. Allt är väldigt ytligt vilket kan verka falskt men ja gillart att fixa o hålla på. Så när man har tillgång till att hålla på så himla mycket så är de nu så att jag funderar på att bli lite ljusare faktiskt, jag gillade o göra nått nytt. Men nu kommer vi till varför jag hatar och kommer misslyckas som frisör. JAG ÄLSKAR ATT VARA MÖRK OCH JAG SAKNAR DET VERKLIGEN JÄTTE MYCKET, de känns som om det vore flera år sen jag var mörk.
Så hur gör jag, exprimenterar lite och blir ljusare eller bara bli sådär fint mörk som jag gillar så otroligt mycket. Jobbigt o behehöva välja. Men nu ska jag platta mitt skit hår så jag slipper gå runt i tofs i morn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0