måndag

God morgon. Jag är dålig. Jag skulle vart på gymmet vid elva med Bella men som sagt jag är fortfarande hemma men men. Grejen e den att ramin ringer och säger vid fyra att han kommer till mej snart. Trodde att han var full eller någonting, men så störd är min tossi.. Ah så kom han och börja va sådär knäpp som bara han kan så ja börja skratta och kunde inte somna om. Men de gjorde jag till sist vid fem typ, men du vid halv åtta vaknar jag igen av min bror som har en tendens att skrika på morgonen o det var svårt att somna efter de oxå så ah. Jag har sovit konstigt om man säger så.
Min Tossi sover i alla fall fortfarande men jag funderar på att väcka honom, typ med mat eller nått :D Är skit hungrig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0