så skönt att va hemma nu!

Nu är jag hemma efter att ha träffat några vänner. Satt och pratade mest och hade de skit trevligt, saknar tills jag blir 18 o kan göra sånt lagligt! Men i alla fall, jag var inte på topp, känner mig låg och trött så jag drog hem och nu är jag hemma i min underbara säng. Det känns så jäkla bra!
I morgon så ska jag till jobbet en sista gång, och då fan ska ja fucka ur på jobbet med mat! Hahahhaa, jag kommer ju inte ha nån ork till att vara seriös så jag lär ju sitta och äta, om jag kommer orka. Nej men efter de ska jag till pappa och äta middag, kolla solsidan och sen drar jag hem.
Funderar på om ja ska sova, känns som att ja behöver det. Men först! SOPRANOS, god natt!!
vrf ser mina ögon så konstiga ut, som om dom är olika storlkear o ena kines :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0