sagt upp mej

Hejsan, nu är jag hemma efter skola och jobb. I skolan hade jag en tjej Emelie som kund och hennes hår blev jättefint, och hon verkade riktigt nöjd. Och det är de jag älskar, att göra om de till nått snyggt!! Så det var askul. Sen drog jag till jobbet, och jag ruttnade totalt, och jag har sedan ett tag sagt det att jag ska sluta. Så fick vi en ny sak o sälja, och jag vägrar göra detta mer. Aldrig i livet!! Så jag sa upp mej!
Ska berätta mer om det sen jag måste äta lite jag är faktiskt jätte hungrig =)
hittade en gammal bild idag innan skolan, hahah skrev Becca skit stort i snön och de va kvar skit länge. tyckte jag var skit coolt, jag var 12 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0