samhällskunskap

Just nu hatar jag kanske mitt liv, sitter på samhällskunskap och skriver om svart jobb. Hur jävla roligt är det egentligen? Just nu är det faktiskt youtube som räddar mig med bra musik, skulle nog vart död på riktgit annars.
Sov jätte lite inatt av nån anledning, kunde verkligen inte sova. Så jag har sovit tre och en halv timme så jag börjar få lite ont i huvudet, så att jag sitter vid en dator gör fan inte saken så mycket bättre vill jag lova.

Idag är det helg, ska bli jätte skönt. Kommer inte bli en så lugn helg kanske men ändå :) Ska vara lite med Tossi idag också, det känns som att det var länge sen vi var med varandra på riktigt! Så ska bli mysigt o vara med bästa Tossin. Som för övrigt ska ha redovisning av sitt projektarbete, tror det kommer bli riktigt lyckat faktiskt dom är skit duktiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0