skola hela veckan eller?

Hejsan, sen uppdatering. Men här kommer den.
Igår var jag på en fest hos lojsan och jag hade de roligt där och träffade människor jag känner och lite så så de vart bra! Sen i morse blev jag tvungen att gå upp för att jag var tvungen att vara i skolan pga att det var öppethus i skolan. Gjorde ingenting, åt bara mat och mickis gjorde skit fin svinrygg, osm tyvärr ramlade lite när ja åt å ja tog bort den!
Snart ska jag hoppa in i duschen oc sen ska jag göra mig i ordning, ska träffa några kompisar i stan klockan nio. Jag vill egentligen bara vara hemma, hos tossi och kolla på film, men de blir inte av i helgen :/
hattig bild lånad från stefii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0