Solna med Melissa

Gud vilken skön onsdag jag haft det. Bara tagit det lungt och städat mitt rum. Skit skönt faktiskt. Men nu har jag gjort mig i ordning för jag ska snart till solna för att träffa upp Melissa som jag inte träffat på riktigt länge faktiskt.
varför ser min vägg kul ut? Det kanske är min lampa som sprider ett gult ljus?
BTW jag har kommit på en sak. Jag ska inte klippa av mej håret, men efter thailand är det ganska mycket som är slitet så de ska av och det är väl fem cm kanske, men innan de ska jag ljus upp håret två eller tre grader. Se om jag passar i lite ljusare. Annars är det ju bara att färga om det. Men nu är det dags med förändring. Får köpa mig en locktång oxå så de inte bara är platt hela tiden, blir så jävla tråkigt. Åh va jag saknar mina frisör lektioner märker jag haha. Hela inlägget handlar ju om hår!!! AAAAH ÄLSKARTTTTTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0