städar och plockar

Hatar att komma hem efter resor för de är så mkt att packa upp och tvätta och lägga tillbaka vart allt ska vara och jag hatar sånt och lyckas alltid komma till bloggen och klaga. Jag lyckades även idag hahaha! Men fan det är ju skit jobbigt men nu har jag kommit en bit på vägen så det känns bra faktiskt. Ska tvätta hela dagen i morgon och då passar jag på att damma av dammsuga och moppa av inne i mitt skitiga rum. Funderar på att göra om lite, men som sagt jag har ju ingen ork till att bry mig om mitt rum så vi får se hur det blir
Det känns verkligen skit konstigt att vara hemma. Det gick så fort. Men de känns faktiskt riktigt skönt. Träffa mina fina och nära! Saknat alla så hystriskt mkt. Mamma går runt och kramar mig hela tiden hahha, hon är ju för söt. Tänkte visa er en julklapp jag fick av min mormor. Bland de finaste jag har fått av nån!
en sjukt kul kväll i thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0