vad är det för fel på mej haha?

Helt ärligt så rullar livet på skit bra. Det är okej i skolan och allt är okej med vänner familj och pojke. Varför kan jag då inte sova. Brukar ju inte kunna sova för att jag ligger och tänker, men nu kan jag inte sova för att det inte finns nått att grubbla i? Det här kan nog bero på att jag är allvarligt psykiskt sjuk.. Eller vad fan är det? Så fort jag stänger av datorn och släcker lampan får jag lust att göra någonting fast jag är trött och har en lätt huvudverk, vilket jag btw är för min syn för de finns en liten spänning i tinningen nästan hela tiden.
Eller vad fuck e de för fel på mej? Kan nt jag oxå få somna enkelt? Som tossi, det tar honom typ tio minuter efter man sagt god natt sen snarkar han? Fan vilken underbar egenskap att alltid kunna somna efter fem minuter när man verkligen vill det. Då skullle ja sova typ 8 timmar minst varje natt.. Vissa har de bra dom. Nej men ja får väl kolla en serie ja har försökt sova i en timme nu och jag har tröttnat på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0