varför ska man vara falsk

Nu har jag tänkt skriva av mig lite för jag är så jävla förbannad.
Att prata skit om en människa är aldrig rätt, men alla gör det. Även om man fönekar de så pratar varje människa skit om folk. Men om jag har anledningar till att snacka skit om en människa så anser jag att jag får göra de. Om jag sen skulle bli vän med den människan igen måste jag stå direkt för de jag sagt för annars är man ju bara äcklig som människa. Sen finns det ju dom som snackar skit om människor för att man är dömmande, och de är så jävla illa. Blir man sen vän med denna människa och säger att ja dömde henne/honom för fort men ja sa inte mer än si och så skit samma jag behöver inte berätta. Vad fan är det för nått
Jag är så jävla trött på människor som inte kan hålla sina käftar ibland, jag HATAR falska människor mest av allt. Folk som ljuger och inte kan stå för de man har sagt. Det är bara så himla äckligt. Dom människorna kan dra fort ifrån mitt liv. Och sen om den människan har luft och tror att dom är någonting, man ba käften snacka nt förrän då står för de du sagt.
Nej fan vad jag är trött på falska vänner och bekanta. Mina vänner blir färre men det rör mig inte ens lite, jag är glad för att dom falska äntligen är ute ur mitt liv! Ha de så kul med era pateiska småliv!!

Kommentarer
Postat av: a

sant

2011-01-31 @ 23:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0