bara för att ja nt har nått liv

1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Lycklig är en känsla enligt mig och inget man är hela tiden, då är man nöjd med sitt liv, vilket jag är ;)
3. Är du uttråkad? hell yeha
4. Är du ledsen? Nej, mina naglar vart nyss rosa då måste man ju va glad!!
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? nej
8. Är du en cooling? Jag är cool och hård
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Hahaha tack gud nej!!

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, ja vet inte faktiskt
2. Har du nånsin blivit sårad? Oja haha!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Tror inte det.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja, pusspuss
6. Har du haft en hemlig beundrare? De har jag nog inte
7. Är du kär? Ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? Självklart, på en strand med mina närmsta

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet, bzz bzz
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola light, hatar vanlig  cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Älskar vilda ute kvällar, men har hellre vilda hemma kvällar med mina kära!
8. Pengar eller lycka? Pengar, för som ja sa är de en känsla och inte en livs stil
9. Dag eller natt? Dag så man kan sola <3
10. MSN eller mobil? Mobil

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Två ben i armen på en o samma gång. Jävla studsmattor haha
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, fast de ska man ju nt göra. Men JAA
4. Hoppat Bungee Jump? Vet inte om jag skulle våga
5. Ljugit för någon du tycker om? Vita lögner
6. Ätit en hel tårta? Nej, men skulle nog kunna göra de!
7. Gjort bort dig offentligt? De är klart! ;)
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Men hallå självklart, men de var ju när man var sårad.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, framför allt när Tess dog. I sommar var de tre år sen, kan inte förstå det!
10. Velat försvinna? Ja

Skit
Vad såg du på tv sist? Ja kollar på vänner nu.
Vems blogg läste du sist? http://seiden.blogg.se
Vad åt du sist? De kan ja nt säga.
Vem pratade du med sist? Jocke
Vad sa du? Va fan spelar de för roll? haha
Vem ringde du sist? Daniella
Vem messade du sist? Min älskade Ramin
Vad läste du sist? NU!
Vem pussade du sist? Ramin again :D
Vem kramde du sist? ramin -.-
Vem bjöd du sist på något? En tjej på min praktik, köpte henne lunch för att hon klippe mig
Vad köpte du sist? mat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0