en hel vecka börjar i morgon

Blä jag har verkligen ingen lust alls, men men de är bara att köra igång. Har faktiskt haft en bra helg i stort sätt. Idag var jag och fika med Jasmin ett tag, eller typ tre timmar haha. Sen efter de så drog jag hem till Ramin och kolla två filmer. Crash som dom ska göra en pjäs av, skit bra film verkligen. Och sen typ den roligaste filmen jag sett, dinner for smhucks. Den va fan as rolig, spola tillbaka massa och garva skit mkt. Den vart ju väldigt överdrivern som sånna filmer ofta blir men den va hysteriskt kul haha!!
de va precis den scenen som ja dog i, men den va ju nte rolig nu men ah, grym film!!
Haha, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv, skulle vilja läsa men då kommer jag aldrig somna haha. Jag läser ganska sällan, men om ja gör de så gör jag de konstant. Intressant, aja vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0