håller tummarna

Har i två dagar haft en torr och kittlig hals och vart lite snuvig. Vill verkligen inte bli sjuk nu när de är helg, de vore verkligen skit tråkigt!! Hatar att vara sjuk faktiskt, blir alltid så uttråkad. Konstigt med tanke på hur lat jag är haha!
Anledningen till att ja inte bloggat är för att ja inte gjort nått, har bara tagit de lungt och vart lite med familjen. Ville egentligen ta en promenad men vill inte bli sjuk som sagt. Idag har jag faktiskt pluggat, på riktigt! Gjorde två läxor så de känns riktigt bra faktiskt, good work Becca.
Börjar klockan åtta i morgon så det är nog dags för mej att sova, ska ba göra mig i ordning. Justja, någonting har jag faktiskt gjort idag, jag har klippt Jocke haha!! :)
en rolig utekväll hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0