jaaaaaaaja

nej men vi sitter fortfarande här............................................................................................ gud jag har fett kul. FETT najs. chock najs, eller majs. Nej men detta är helt underbart.
undrar om man kanske ska gå på slutspel, de vore fan najs även om hockey inte riktigt är min grej, om vi ska vara ärliga. Men aik är ju min grej, eftersom att jag är sådär otroligt cool...................
nej men fyfan va kul de är. Kanske borde dragit till den där fjortis festen med 95, fan mkt roligare än de här säkert................................................................................ min kille fyller 21 och är spelberoende. underbart haha.
omg ja tror han e klar :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0