jag är glad!!

Jag är ny klippt och har balla ögonfransar. Hur jävla underbart är det inte att gå frisör? Det är fan sjukt jävla bra måste jag säga. Jag älskar oxå nyklippta toppar, så man verkligen ser att de är klippt och fräscht, så jävla värt det. Dock tycker jag inte riktigt om att klippa mig, innan hade jag fan skit långt hår och de va länge sen de va så långt faktiskt, kanske till och med första gången de va så långt.
Menmen, nu ska ja äta middag. Jag är skit hungrig jag har bara ätit en gång och de var klockan tolv. De kanske är drf jag är skit trött och börjar få lite smått ont i huvudet? Brukar ju inte göra så, men nu vart de så. Ska till köket nu. Smell you later
"How do you heal a heart that can't feel?
It's broken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0