jag behöver hjälp.

Jag håller på att städa mitt rum, gjorde aldrig de i veckan haha så nu gör jag de för de är fan en hälsofara nu. Kommer bli allergisk mot damm säkert. Men vart förvarar man allt?! Jag har två låder under sängen som är full med saker som böcker, viktiga papper, bilder gamla saker från skolan och shit (sånt man inte vill slänga). Sen är den andra lådan fylld av minnen.
MEN VAD FAN GÖR MAN MED SINA SMYCKEN? Smyckeskrin? Nej för då trasslar halsbanden ihop sig, de lyckas jag alltid med. Ett sånt träd som finns o köpa vore ju bra, men vissa halsband är ju skit långa och kommer hänga ändå och börja damma då? Och sen typ solglasögonen har jag ingen stans att göra av, JAG BEHÖVER HYLLOR!
jag behöver johnny och mattias i mitt rum haha! Försökte möbla om i mitt rum för att kanske göra lite mer öppna ytor så de är enklare att komma åt med dammsugaren. Men tror ni att de gick eller. Jag har fan problem påriktigt med mitt rum. Vet nt hur fan jag ska göra. Jag får fan ångest ibland av att se de...¨
detta är ändå nt så stökgt som ja brukar ha de -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0