kastar in handduken

´Nej nu får de vara nog nu stänger jag av datorn. I morgon blir en hyfsat lugn dag hoppas jag i alla fall :S Frisör lunch och sen samhälle. Hoppas det inte blir tråkigt i morgon på frisör, skulle gärna vilja göra nått kul o lära mig en massa bra saker. Sen får man helt enkelt lida sig igenom samhälle. Drar nog och simmar efter skolan, så ja sen kan dra hem och göra klart lite skolarbeten så man slipper tänka på dom.

,
Idag har jag gjort mycket saker och det gillar jag. Dagen hade ju helt klart blivit bättre om jag skulle sovit mer i natt men Ramin drömde nå sjukt och jag vart orolig så ja kunde inte sova. Han verkade ha skit ont, men tydligen inte, jag var vaken helt i onöda med andra ord haha!! Menmen, nu ska ja få sova!
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0