kul att blogg.se strular

Hejsan, nu går de äntligen att blogga. Sitter och kollar lite på tv och sminkar mig och fixar mig lite. Det går långsamt men bråttom har jag ju inte. Så jäkla skönt. Ska träffa Malin klockan fyra i stan, ta en fika och snacka lite. De var ett tag sen vi träffades. Sen skulle jag nog vilja köpa ett skärp från hm som jag hittat. Men vi får se.
Sen har jag nog ingenting att göra. Vi får väl se. Snackade precis med min syster som är nere i thailand och har vart där i typ fyra månader. Och hon kommer hem snart :D Så de ska bli skit skönt att se henne igen!! Men nu ska jah nog försöka hitta nått att ha på mig. Får se hur de går.
det bästa solpudret ever! Make up store - 279 :-     tror jag

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Vad ska du göra till helgen då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-02 @ 21:48:37
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0