lyckrus

Jag vet att de kanske är att ta ut lyckan i förväg, men fan va skönt att allt håller på att bli bättre. Solen skiner, folk byter ut sina fettojackor till mindre jackor, haha solglasögon (även fast de knappt behövs, och jag är ju en av dom menmen), det är ljusare längre och det är inte bäcksvart när man går till skolan. Det enda som fattas nu, de är ju att all jävla snö och slask försvinner och att man soppar gatorna fria från grus. Älskar det!
Kommer ni ihåg förra året när våren/sommaren kom. De tog typ två veckor efter att snön hade smält tills de bev grönt. Så jäkla underbart, men de är läskigt hur lång vintern är. Att vara hemma en hel vinter är fan inte bra för någon, man blir ju förstörd. Det blev jag förra i alla fall, kunde fan få damp av lycka när jag såg lite sol ljus!
förra våren i rålis med Kira bira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0