Mina dagar

Finns inte mycket tid till bloggen, och sen pallar jag faktiskt inte blogga så mkt. Men idag har jag lust och tid. Ska snart dra, börjar skolan halv två så de är skönt. Drömde en skit konstig dröm, men härlig på nått sätt. Typ en minnes dröm eller nå liknande.
Efter skolan ska ja till banken för att göra mitt legg, jag fyller ju 18 på tisdag så gör ja de på nordea blir de gratis och de e ganska najs ju!
Igår hjälpte Ramin mej med mitt cv, så nu är det klart och de känns skit skönt. Så ikväll när jag kommer hem ska ja söka jobb för kung och foster land, jag vill ju resa i sommar och i vinter, THAILAND :D Mehehe!
Nej men hörrni, ni får ha de så jäkla grejt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0