najs morgon

God morgon folket, hur är det med er denna morgon? Själv mår jag faktiskt bra, jag är inte så trött och jag har precis duschat, fan vad najs de är att göra på morgonen, men man missar ju en hel timmes sömn, då undrar man ju hur värt det är de egentligen. Förstår ni vad jag menar? Då kan man ju lika gärna göra de på kvällen o platta håret innan man somnar, för då slipper man göra allt sånt där!
I alla fall, idag blir de praktik, ska bli rolígt. Jag har bestämt mig för att inte klippa av mig håret, jag vågar inte jag är för feg hehe. Dessutom skulle ja må dåligt av att se mitt hår ligga där på golvet helt ensam jö!!!
Nej men nu måste jag göra mig klar ska gå om 40 minuter, kyss och kram på er, hoppas ni får en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0