nu är ja hemma igen

Vart runt lite men nu är jag hemma. Fan va jobbigt de vart för jag tog en tunn jacka eftersom att de nt var så varmt när jag åkte in till stan, men sen vart den fööööööör kall!! I alla fall, mötte först upp Malin och tog igen allt vi missat, åt lite och sådär. Efter de drog hon hem och jag drog till cafe 60 och va där ett tag med några kompisar. Satt där riktigt länge. Sen vart de oklart om hur vi skulle göra. Så vi va i centralen o väntade på bättre tider och satte oss för lite Burger King haha!!
Nu är jag i alla fall hemma och ska faktiskt sova, jag är skit trött. Dom som håller på att borra väcker ju mig hela tiden på morgnen så jag sover ju skit dåligt och blir as förbannad. Vilka problem man kan ha -,-
mina nya älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0