planer

Nu är jag hemma efter skolan, älskar vissa dagar i skolan när man bara har få lektioner och slutar ganska tidigt, man får så himla mycket gjort då. Som nu ska jag ner i tvättstugan (snela gud säg att det är ledigt, jag måste verkligen tvätta jag har inga rena underkläder :() Sen ska jag plugga, jag har ett arbete som ska in på torsdag, ska skriva ganska mycket om en grej. Sen måste jag skriva om normal färgning och dessutom så måste jag göra en sak till i morgon men de kommer jag skita i. Juste ja har prov om en vecka oxå, fan!
Jag hatar detta!! Ska försöka träna sen, kanske köra ett pilates pass, eller gå ut o gå, de får ja göra på tisdag oxå. Sen på onsdagar så hinner jag inte med någonting eftersom att ja har praktik sen ska ja nog simma på torsdag, eller nej för ja slutar så sent. HMMMM på fredag får ja göra det. Hmm vilket bra inlägg right? Nej
Nu måste jag ner till tvättis hörrni vi hörs sen och då kanske ja har nått mer intressant att skriva om haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0