plus poäng till mig!!

Har precis varit ute och gått. Men jag hade inte så mkt tid på mig eftersom att greys anatomy börjar klockan nio. Så istället för att gå en massa, sprang jag en del, men i backar. Gick till den jag tyckte var jobbigast och sen så sprang jag upp (så gott jag kunde) sen gick ja ner, tre gånger gjorde jag de, sen valde jag en ny backe och gjorde de två gånger sen tog jag en väg hem med trappor som jag sprang upp för gr 2 (dom e skiiiiiiit många hehe). Var helt slut och tog bara 40 minuter.
Nu är jag hemma och ska plugga, men ska kolla greys undertiden. Sen ska ja duscha mellan nån paus oxå, men måste hitta nån stor händelse som hände i egypten för 3000 år sedan. Det är inte de enklaste vill jag lova verkligen!!!
erkänn jag se farlig ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0