störd dröm

Jag drömde en så sjuk dröm inatt. Jag var och simmade med min gamla klass och de va skit skumt och alla hatade mig?! haha, i alla fall, sen var de en kille som höll på att jaga mig och ja va skit rädd men ingen brydde sig. Så träffa jag Ramin som skrattade haha, och sen träffa ja på en gammal kill kompis som hjälpte mig till slut. Och då hamna vi på en båt som tog oss till en affär i havet. Där hade dom en mjölk choklad dryck som jag drack varje dag i thailand (minst en). Sen så skulle ja köpa dom, men. I thailand kostade dom 11 bath, och här kosta dom 18 kr. Och ja hade nt så mkt pengar. Men jag var as lycklig.
Men jag var fan skit arg när jag vakna upp haha!! ;p
såhär såg de ut för mig varje kväll i en kvart. Då åt jag chips och drack mjölk choklad haha! Saknar som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0