sverige, sverige..

Jag, Mickis och Daniella är lite trötta på livet och ville inte festa idag. Så vi sa, vi drar o käkar sen bowlar vi, lungt men ändå kul. För de första får vi som är under 18 inte bowla överallt efter sex, men de fick man i sumpan. Så vi ses i stan, hare mys på pizza hut och drar till sumpan. FULLT. Så jag ringde 118 118 för o fråga vart annars man kan gå o bowla under 18 men hitta inte. Men de gjorde vi så vi ringde upp. Men, FULLT.
Så min fråga är va finns det egentligen att göra. Gå på hemma fest, aah visst kan man göra de, men de har aldrig vart min grej, kan ju va kul ibland. Bio har man ser 1000 ggr, och alla filmer är SKIT dåliga. Cybertown håller på i 20 minuter. Kolla film hemma kan man göra, men de har man gjort i hela sitt liv. Ska man sitta på nån jävla ungdoms gård? De har ja gjort klart i mitt liv. Jag är fan riktigt arg, hur kan de finnas så lite och göra. Ska alla vi under 18 behöva trängas på cafe 60?
Det behövs mer saker för oss att göra. Vi blir uttråkade, konstigt att man super tills man deckar (vissa). Någonting borde man göra, för det är fan inte okej. Det är ju nte som om vi har egna lägenheter heller så vi kan vara hemma hos nån o chilla med ett glas vin eller bara busa eller va fan som helst. Det är riktigt fucked up.
På sommaren kan man ju sitta i parker, på en filt. Men hur jävla kul är det. Mina sista dagar som underårig är fan dom värsta. Jag är riktigt jävla trött på livet påriktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0