tisdag är en dag från helvetet

Det där inlägget innan. Jag tror inte ni förstår hur arg jag var. Tisdags lektionen med Liljan, jag har lust att skjuta folk i huvudet. Men nu har jag i alla fall koll på vad fan de är vi håller på med haha. Fick tyvärr bara g på provet, men de är väl lungt? Så länge jag klarar mig, sen får ja satsa mer i vissa ämnen, denna är ingen ja kommer satsa i. Skön att den är klar om någon månad.
-
Just nu håller jag på i tvättstugan, skönt att de va helt ledigt. Ska ner om en halv timme och då blir de mer tvätt, jag kanske är konstig men ja tycker de är lite härligt att tvätta, de luktar så gott!! Ska vädra lite i mitt rum, täcken och kuddar. Viktiga saker, med tanke på att mitt rum är så dammigt kommer ja antagligen dö i damm sjukdommen?! Haha nja jag vet inte, men blä de är äckligt och jag är inte lat längre (host), så nu ska de bort.
jag har fan INGEN överläpp haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0